Logga in
 för ännu bättre upplevelse!
Stäng

Kontakt - Här hittar du våra kontaktuppgifter

Vårt mål är att hjälpa dig att förenkla och förtydliga frågor gällande din ekonomi. Kontakta oss gärna!

Kundsupport

Försäkring, El och Privatlån
Telefonnummer: 08 - 5000 2000
Email: info@compricer.se

Öppettider:
08:00 - 18:00 (vardagar)
Stängt (lördag-sön)

Om vi har ringt dig så ringer vi ifrån:
08 - 517 207 65
08 - 517 207 87
08 - 500 081 97
08 - 500 091 37
08 - 403 732 94
070 - 180 39 94
070 - 180 39 95
070 - 180 39 96
070 - 180 39 97
070 - 180 39 98
070 - 182 07 50
070 - 180 94 62
070 - 182 30 69
070 - 185 13 24
070 - 180 94 64
070 - 181 20 55

Om vi har SMS:at dig är det från avsändaren "Compricer".
Länkar i våra sms är antingen med domänen compricer.se eller cmpr.se

Bolån
Telefonnummer: 0771 - 190 190

Öppettider:
09.00 - 17.00 (mån-tors)
09.00 - 16.00 (fred)
Stängt (lör-sön)

Besöksadress Huvudkontor:
Compricer AB
Västra Järnvägsgatan 21
111 64 Stockholm

Postadress:
Compricer AB
Västra Järnvägsgatan 21
111 64 Stockholm

Telefon växel: 08 - 586 122 70
Organisationsnummer: 556655-5727

Kontakt:
Kundsupport: info@compricer.se
Office manager: sandra.olofsson@compricer.se
Chef backoffice: paulina.jezyna@compricer.se
CIO: richard.bergman@compricer.se
CBO: philippe.suhard@compricer.se
Marknadschef: elin.backman@compricer.se
Partneransvarig: lena.danielsson@compricer.se
Sparekonom: christina.sahlberg@compricer.se
VD: fredrik.persson@compricer.se

Klagomål:

Handläggningstiden för klagomålen är alltid skyndsam och sker inom 14 dagar. Ansvarig för klagomålshanteringen är Paulina Jezyna. Om du efter beskedet fortfarande är missnöjd kan du begära en omprövning genom att vända dig till Compricers klagomålskommitté som handlägger ärendet skyndsamt inom ytterligare 14 dagar.

Du har även möjlighet att få en tvist med Compricer prövad hos Allmänna Reklamationsnämnden eller i allmän domstol. Du kontaktar Allmänna Reklamationsnämnden genom att ringa 08 - 508 860 00, eller skicka brev till ARN, Box 174, 101 23 Stockholm. Du kan läsa mer information på www.arn.se.

Du kan även få vägledning av Konsumenternas Bank- och finansbyrå, Konsumenternas försäkringsbyrå, hos din kommunala konsumentvägledning eller Hallå Konsument.

Om du vill framföra synpunkter eller klagomål så gör du det enklast genom att skicka e-post till oss på: info@compricer.se. Det går också bra via vanlig post. Att framföra synpunkter eller klagomål är alltid kostnadsfritt.

Nyheter för din plånbok
Riktåldern för din pension höjs 2026 - så påverkas du
Riktåldern för din pension höjs 2026 - så påverkas du
Tilläggsförsäkringar till din villaförsäkring - vad är värt att ha?
Tilläggsförsäkringar till din villaförsäkring - vad är värt att ha?
När skammen blir farlig - så tar du dig vidare efter ekonomiskt bedrägeri
När skammen blir farlig - så tar du dig vidare efter ekonomiskt bedrägeri

Nyhetsbrev
Få tips och råd samt aktuella ämnen om privatekonomi till din brevlåda varje vecka.

Nyhetsbrev
Tack för ditt intresse! Vi har mottagit din anmälan att få vårt nyhetsbrev.

Du kan såklart avanmäla dig när du vill.

Jämförs just nu
El
Timpris, bor i villa, 10000 kWh/år
  • Högst årskostnad 9 583 kr
  • Lägst årskostnad 6 582 kr
  • Att spara 3 001 kr

Jämför el

Senaste från Expertpanelen
2025-10-21

Ärver mina barn min tjänstepension om jag inte är gift och inte har skrivit nåt och dör?

Läs mer här